13 anni anniversariu!Avete 13 anni.

Sò 13 anni chì MYDO SPORTS hà stabilitu in u 2009. A ghjente di MYDO era appassiunata, aperta, luminosa è avemu travagliatu assai dura per uperà sta cumpagnia.Oghje, a fabbrica hè cresciutu cum'è una impresa di più di 700 impiegati.

Ricordemu sempre u primu tapis roulant motorizatu pruduttu da un picculu attellu.Avà a nova fabbrica hà più di 60.000 m², hà 6 linee di taglio automaticu laser, più di 30 macchine di saldatura automatica giapponese, linea di pittura automatica mudernizzata è 9 linee di assemblea.È MYDO SPORTS hà u 10% di u persunale di R & D, 11 brevetti d'invenzione, 30 brevetti di mudelli di utilità è 40 brevetti di design di apparenza.A fabbrica hà ISO9001, audit Walmart, audit Sedex, audit ADIDAS etc.

Più di 100 mudelli di tapis roulant motorizatu è ellittica sò stati i più venduti di parechji clienti in u mercatu di l'equipaggiu di gimnastica.Tapis roulant d'usu in casaTD136Ahè u best seller in tuttu u mercatu.Tapis roulant commercial légerTA356Dhè assai populari in u mondu.Ellittica commerciale leggeraBE110Bi clienti preferiscenu mette in categuria cummerciale.È ogni annu MYDO SPORTS averà più di 10 mudelli novi per a scelta di u cliente.

U primu cliente hè una cumpagnia giapponese, u primu annu exportatu hè di 5 milioni di dollari americani.U tapis roulant motorizatu è l'ellittica sò stati esportati in più di 80 paesi è a quantità hè più di 50 milioni di dollari americani annu.Parechji marchi famosi prufessiunali internaziunali cooperanu cù MYDO SPORTS.ADDIDAS, REEBOK, HAMMER, MI, YORK etc. A maiò parte di elli sò crescenu cun noi strategicamente per più di 10 anni.

MYDO SPORTS hà ricevutu assai onori da u guvernu lucale è l'industria di l'equipaggiu sportivu.Fujian pruvincia scienza è tecnulugia piccula impresa giant, unità pilotu di pruprietà intellettuale, Xiamen SRDI impresa, Xiamen Industry Design Center.U più crescente Mid-piccola impresa di Xiamen, etc.

A bona furtuna piglia sempre cura di e persone chì si cuncentranu nantu à una cosa.MYDO SPORTS si concentrerà sempre sulla produzione e sull'innovazione di tapis roulant è ellittica.Cuntinuemu à muvimenti !

 

e994b151


Tempu di post: Jul-20-2022