Xiamen Mydo Sports Team Building Attività 2022

U 15 d'ottobre di u 2022, a cumpagnia hà urganizatu apposta attività di furmazione di squadra di Tianzhu Mountain per l'impiegati, cù u scopu di arricchisce a vita di u tempu liberu di l'impiegati, rinfurzà ancu a coesione di a squadra, migliurà a capacità di unità è a cooperazione trà e squadre, è serve megliu i nostri clienti.

1

L'attività hè divisa in 12 gruppi, 9 persone in ogni gruppu, è 6 attività, chì sò ghjochi di riscaldamentu : conversazione di coach ;cumpetizione di slogan di nome di squadra;ricordate u nome di u vostru cumpagnu;cullizzioni d'acqua;simu u megliu squadra;è cuncorsu di curling.

Ghjochi di riscaldamentu: conversazione di l'entrenatore

2

Da stu ghjocu, Avemu prufonda capisce chì a strada di u successu hè indispensèvule, è ci vole dinù amparà à sente, cusì chì pudemu megliu ottene i risultati chì vulemu.

Cuncorsu di slogan per u nome di a squadra

3

Stu ghjocu ùn hè micca solu una cumpetizione di nomi di squadre è slogans, ma riflette ancu cumu avemu stabilitu scopi è piani in u nostru travagliu è ghjunghje i nostri scopi.Questu esige micca solu a strategia è a dirigenza di i capi, ma ancu i membri di a squadra.sulidarità è cuuperazione.

Ricurdate u nome di u vostru cumpagnu

4

Stu ghjocu hè una squadra furmata aleatoriamente da diversi dipartimenti, micca solu i vechji membri, ma ancu novi membri, chì ùn solu ci permette di sapè più nantu à e persone familiarizati cù ogni dipartimentu, ma ancu rende u travagliu futuru è i cuntatti più faciuli è più vicinu.

Attività di cullizzioni d'acqua

5

Stu ghjocu hè difficiule, perchè prova u livellu di fiducia, a divisione di u travagliu è i metudi di cooperazione di i membri di a squadra.Tuttu u successu hè inseparabile da u gruppu.A forza di una persona hè limitata, è a forza di una squadra unita è cooperativa hè putente.

6

Semu u megliu squadra

7
8

Stu ghjocu ci face capisce chì per esse successu, duvemu avè cunfidenza in noi stessi è in a nostra squadra.

Cuncorsu di curling

9
10

Stu ghjocu hè una cosa nova per tutti, avemu da capisce chì ùn importa micca quantu e cose difficili sò, sempre chì ùn rinunziemu micca è travaglià duramente, i fiori di successu fiuriscenu sicuru.

Duranti tutta l'attività, i membri di l'equipa s'aiutavanu è cooperanu cù l'altri.Hè ancu rinfurzatu a cumunicazione è a cuuperazione trà l'impiegati, è hà capitu assai chì u putere di una squadra hè indestructible.U successu di a squadra richiede i sforzi cumuni di ogni membru di a squadra.Questu hè micca solu u squadra è i ghjoculi, ma ancu l'incarnazione di a cultura di a cumpagnia., è infine tutti finiscinu l'attività perfettamente cù risa è risa.


Tempu di post: 19-10-2022